a زن زيرك

TopVaria

موسیقی کامپیوتر اینترنت مذهبی کتاب و سرگرمی عـکس و لینک و ....

 

 

روزی خانمی در حال بازی گلف بود

 

که توپش تو جنگل افتاد. او دنبال توپ رفت

 

و

 

دید که یک قورباغه در تله گیر کرده است.

 


قورباغه به او گفت : اگر مرا از این تله آزاد کنی

 

سه آرزوی تو را برآورده می کنم .

 


زن قورباغه را آزاد کرد و قورباغه گفت :

 

"متشکرم" ولی من یادم رفت بگویم

 

شرایطی برای آرزوهایت هست؛

 

هر آرزویی داشته باشی شوهرت 10 برابر آن را میگیرد.

 


زن گفت :....

 



اشکال ندارد !

 


زن برای اولین آرزویش میخواست

 

که زیباترین زن دنیا شود !

 


قورباغه اخطار داد که شما متوجه هستید

 

با این آرزو شوهر شما نیز جذابترین مرد دنیا می شود

 

و تمام زنان به او جذب خواهند شد ؟

 


زن جواب داد :

 

اشکالی ندارد من زیباترین زن جهان خواهم شد

 

و

 

او فقط به من نگاه میکند !

 


بنابراین اجی مجی .......

 

و

 

او زیباترین زن جهان شد !

 


برای آرزوی دوم خود، زن میخواست

 

که ثروتمندترین زن جهان باشد !

 


قورباغه گفت : این طوری شوهرت ثروتمندترین

 

مرد جهان خواهد شد

 

و

 

او 10 برابر از تو ثروتمندتر می شود.

 


زن گفت اشکالی ندارد !

 

چون هرچه من دارم مال اوست

 

و

 

هرچه او دارد مال من است ...

 


بنابراین اجی مجی .......

 

و

 

او ثروتمندترین زن جهان شد !

 


سپس قورباغه از آرزوی سوم زن سوال کرد

 

و

 

او جواب داد :

 


من دوست دارم که یک سکته قلبی خفیف بگیرم.....


نوشته شده در 3 / 12 / 1390برچسب:,ساعت توسط س.نایب زاده|


آخرين مطالب
» احمد شاملو
» دانلود آهنگ جديد و فوق العاده و بي نظير مجيد خراطها (سلطان احساس )با نام قايق
» نامه ای از طرف خدا
» حرفهای قبل و بعد از ازدواج!
» كي اومده به جاي من
» زن زيرك
» روزی روزگاری ......
» کل کل جالب و خواندنی دوتا شاعر در مورد مرد و زن!!!!!
» بهار من سلام
» دلم.....
» جهنم سرگردان
» دل من
» باز شب شد چقدر تنهایم
» نیایش
» عصر یک جمعه دلگیر
» به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام)
» خدا هست
» آلبوم منحصر به فرد کشتی نوح
» چند تایی از شوخی باحال Google در جستجو کردن
» عاشقم کن با صدای بابک جهانبخش


Design By : Pichak